Első Évad | Második Epizód

 

Totál Dráma Sims | 1. Évad | 2.Rész





Üdv mindenkinek az én nevem Nicolas ez pedig itt a Totál Dráma Sims első évada. Az előző részben megismerhették a 12 versenyzőt akiket az Unikornisokra és a Zsiráfokra osztottunk szét két csapatra. Az első próba nagyon egyszerű volt, de már kifogott a táborozókon. Végül a zsiráfok vesztettek, és kiszavazták Jessie-t. Maradj velünk ha meg akarod tudni mi lesz még itt a TOTÁL DRÁMA SIMSBEN!



Szóval túl vagytok a tegnapi feszült helyzeten ma a tűréspróbátokat fogjuk tesztelni. A világ legunalmasabb filmjét kell végig néznetek. Aki végig bírja nézni az egy pont a csapatoknak. Amelyik csapatnak a legtöbb a pontja az nyer.
De hát mi csak öten vagyunk ők előnyre tesznek így szert.
Sajnos ez van ha elvesztesz egy próbát! Nem marad elég embered a következő próbákra! 
Chö...
 *A versenyzők a TV és a kanapék elrendezésére várva*
 

Ha most nyerünk elképesztő előnyre teszünk szert. Ők négyen lesznek mi pedig hatan. De ha esetleg mi vesztenénk vannak jelöltjeim...
Nagy a valószínűsége, hogy a mai nap mi nyerünk. Ha megkéne becsülnöm 70-30%-ra jönne ki a nyerési esély lehetősége.
Az ágyak rettentő kényelmetlenek. A WC sem egy modern cucc. Az enyém otthon beszélni szokott, és megkérdezi milyen napom volt. Ez meg csak... egy átlagos WC. A konyha borzalmasan hiányos. Nincs expresso hőmérséklet szabályzó.

A versenyzők már el is foglalták helyeiket. Kivéve Antont, mert ő egyből lelépet.

 

Sok rossz filmet, és sorozatot végig néztem már, de nem fogok ilyen végtelenül unalmas filmet végig nézni. Mint a Dóra a felfedező első évada négyszer. Szívesen levadásznám azt a majmot.
Ez a srác az agyamra megy. Egy igazi nyápic. Ez nem jó, az nem jó. 
Ha miatta vesztünk én mindent megteszek, hogy kiszavazzák a többiek. Gyenge láncszem még annál a tanyánál is.


Tudod mit mondok? Hagyjuk abba ennek a sz@rnak a nézését, és szavazzuk ki a nyápic csávót.
Nem hiszem el, hogy ezt mondom de... okés.

Nem vagyok az a tipikus aki feladja a dolgokat. Lefutottam már hét marathont. Egyszerűen meg akartam szabadulni az olyanoktól akik hátráltatják a csapatot. 
Mikor a két fiú felállt a helyéről én tökre elvesztettem a koncentrációt. 
Jennával tisztában voltunk miért teszik ezt... és kicsit meg is értettük szóval...

A nyertes csapat a zsiráfok, mert náluk négy ember maradt az ötből. 
Végre! 
Ez nem is volt olyan unalmas.
Viccelsz? Én majdnem beadtam a végrendeletemet. Életem leghosszabb és legunalmasabb filmje volt, de megérte. Ma nyugodtan aludhatunk.
Hahaha 😂😂😂😂😂....igen igen... nyugodtan
😑

Nem tudom miben mesterkedik Nicolás, de fülig ért a szája. Minden esetre nyertünk, és ennyi a lényeg. De az az okostojás Anton előbb lépet le... Még megbánja.
Épp a logisztika és elfeledett tudományok hetedik kötetének a végén jártam. Nem tudtam abbahagyni az olvasását.
Vesztettünk és egyértelmű, hogy ez kinek a hibája.

 Sajnálom Jenna hogy elmentem :C De majd bepisiltem.
Ah... semmi gond csajszi ez amúgy is bukta volt.

Élvezd csak ki az utolsó vacsorádat.
Tessék? Mi az hogy utolsó? Csak nem engem terveztek kiszavazni? Oooo.... minő meglepetés pontosan a szürke emberekre valló viselkedés. Felfordul a gyomrom. 
Nekünk meg tőled öreg.
Igen! Ez tisztára így van ám... várjunk miért is utáljuk őt?
Miatta vesztettük el a próbát okoska.
Ooo tényleg. 

 Nos, a szavazatok eléggé egyöntetűek voltak. Aki marad...

Jenna, Caleb, Tracy

 Jack, Tanya

 Arvin vár téged az utca.
Mind egy is! Úgyis elegem volt már ebből a csöves helyből. Bye! Bye! Lúzerek.

Vajon ki esik ki legközelebb? Tarts velünk itt a TOTÁL DRÁMA SIMSBEN!
Látogass el honlapunkra:

KATT A KÖVETKEZŐ RÉSZHEZ

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Első Évad | Hatodik Epizód

Első Évad | Első Epizód