Első Évad | Negyedik Rész


 

Totál Dráma Sims | 1. Évad | 4.Rész



Üdv mindenkinek az én nevem Nicolas ez pedig itt a Totál Dráma Sims első évada. Az előző részben a versenyzőket éjszaka ébresztettük egy kis futógép próbára ami során a zsiráfok újra nyertek, így az unikornisok mindenki meglepetésére Jenna-t szavazták ki. Mi fog történni a mai epizódban? Az megtudjátok itt a TOTÁL DRÁMA SIMSBEN!


*Az unikornis csapat egy kis esti partit csapott a kiszavazás után a feszültség levezetése végett*
Ne szomorkodjatok. Jól döntöttünk.
Tudom, de azért egy picit bűntudatom van.
Szegény Jenna... Remélem tényleg nem tér vissza. SOHA!
De most már tényleg koncentrálnunk kell. Nekünk kell nyernünk a következő próbát.
*Közben a másik csapat is csatlakozott*
Azért ez szép volt el kell ismerjem. Jó taktikus vagy.
Hát öhm... köszönöm aszt hiszem.
Nem lenne kedved többet beszélgetni? Tudod megismerni egymást és ilyesmi.
Nem is tudom Alyson. Nem tűnsz olyan barátkozós típusnak. 
El kell ismernem... de tudok kivételt tenni.

Ja igen persze... leszek a barátnőd. HAGYJUK MÁR! Ez a csaj nagyon nagy veszélyt jelent. Nézzetek csak rá. Halál laza, és kedves is... álca az egész ő is csak a nyeremény miatt van itt, de majd én teszek róla, hogy kiessen.
Viccelsz? Alyson? SOHA! 

Kedvelem ezt a kis titkos szövetségünket.
HÉJ! Csöndesebben... Ha a kövi próbán ti vesztetek szerintem neked reszeltek szóval találj ki valamit! 
Ah... értettem.

 
Szerintem irtó cukker vagy.
Jaj köszi! Várj te ezt komolyan mondod? 
Hát persze... tök jó barátnők lehetünk ha már nincs ez a csapatos marhaság mit gondolsz?
JAJ de szuper!
 
* Eljött a reggel *
Alig tudtam kialudni magam. A sok stressz után nem tudtam nyugodtan vissza feküdni.
Én már gyakorlott vagyok ebben ezért könnyedén vissza aludtam. De ismerem a kezdeti gyötrődést. 


Te már itt is könyvet olvasol? Ez annyira... te mást nem is szoktál csinálni?
Segít felkelteni az agyamat. Nem tudom ez miért gond számodra... bizonyára te sosem olvastál még semmit.
Ch... Alig várom hogy összeolvadjanak a csapatok.

 Nem tudom miért de ahogy ott megláttam őt... Olyan gyönyörűnek tűnt. Ezért gondoltam beszélgetek vele külön.

Nagyon jó döntést hoztál Jenna-val kapcsolatban, de én ezt nem tudnám veled megtenni.
Jaj ez nagyon kedves tőled. Igazából ez egy taktikus döntés volt. Játszani jöttünk vagy nem?
Dehogy nem! A mai próba után újra megbeszélhetnénk kit kéne kiszavazni ha mi vesztenénk.
Nekem már megvan a jelöltem.

Mi is csatlakozhatunk?
JÉZUSOM! Ti végig itt voltatok?
Igen. Figyeljetek. Ha eljön az összeolvadás egy közös szövetség jól jönne.
Igen! Én is tutira benne lennék.
Hát azt hiszem nincs más esélyünk mivel már mindent hallottatok...
SRÁCOK GYERTEK KI! JÖN A PRÓBA!

A mai próba egy tournament szerű játék. Minden csapat megküzd, és a nyertes a másik csapat nyertesével fog megküzdeni a védettségért. A zsiráf csapatból egy valakinek ki kell állnia a létszám miatt.
Majd én...
Rendben hát akkor kezdjük is elsőként a zsiráf csapat.


Elsőként kiesett Thaddeus! 

Majd Alyson és Anton! A nyertes pedig Danica lett. Gratulálok állj mellém kérlek.
Huh...
Nehogy elveszítsd nekünk ezt Gót csaj.
 Fogd be pláza patkány!
Jöjjenek az unikornisok.

Az első kieső Caleb.
Francba.

 Második kiesett Tracy! Maradt Tanya és Jack.

 Tanya lett a győztes az unikornisokból.
Pedig olyan közel voltam...

 Mehet a finálé! Tanya az unikornisoktól, és Danika a zsiráfoktól.
Csak figyelj!
Nem félek egy két lábon járó vattacukortól! Húzzunk bele.
😭
Nem úgy értettem... bocsi. Csak játszunk.
Megbocsájtva 😌

Az első húzás után kiesett Tanya ezzel pedig a zsiráfok harmadjára is nyernek.

Most jó voltál.
Jézus... Te tudsz emberként viselkedni?
Fogd be! Csak kedveskedni akartam.
Gratula.
Szép volt!
Nagyon jó a szemed ehhez. 

 Nagyon sajnálom! Nem akartam ezt tenni a csapattal.. de ha kiszavaztok megértem.
DEHOGY! Nélküled nincs értelme az itt létnek. Te hozol ide valami színt. Tudod te jól kit kell kiszavaznunk. *belesúg a fülébe*

 Szavazz a kiscsajra. Valószínű a másik kettő is ezt teszi. Gyenge láncszem. Főleg a mai után.
Oké, de mi van ha én megyek?
 Hát... az nem lenne jó.

 Hát ti egy nagyon szerencsétlen csapat vagytok! Zsinórban ez a harmadik kiszavazásotok. Szóval... akik bent maradnak.

 Caleb és Tracy. Jack és Tanya akinek menni kell az nem más mint...

 Jack!
Milyen eredeti! A csaj elveszti a játékot, de én megyek... Kiszavaztátok a legerősebb játékost, és most engem aki a második legerősebb. Megérdemlitek az utolsó helyeket.

Vajon ki esik ki legközelebb? Tarts velünk itt a TOTÁL DRÁMA SIMSBEN!
Látogass el honlapunkra:

KATT A KÖVETKEZŐ RÉSZHEZ

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Első Évad | Hatodik Epizód

Első Évad | Ötödik Epizód