Első Évad | Ötödik Epizód

 

Totál Dráma Sims | 1. Évad | 5.Rész



Üdv mindenkinek az én nevem Nicolas ez pedig itt a Totál Dráma Sims első évada. Az előző részben tournamentet rendeztünk, aminek a végén megint az unikornisok vesztettek. Szövetségek kötődtek, és végül az unikornisok elküldtél Jack-et. Mi fog történni a mai epizódban? Az megtudjátok itt a TOTÁL DRÁMA SIMSBEN!




Így most már tényleg csak ketten maradtunk. Kell valaki a csapatba, mert ketten semmit sem érünk el.
Ahj... miért kellene nekem veled szövetkezni, de most komolyan? Hagyj lógva.
Hogy micsoda? Azt szeretnéd, ha kiszavaztatnálak a versenyből?
Hagyjál már lógva. 
Őszinte leszek zavar, hogy nincs senki mellettem. Kellene valaki akit megvezethetek, hogy arra szavazzon akire én akarom hogy szavazzon.
Látszik nagyon Alysonon, hogy ügyeskedik, de már annyira átlátszó, hogy egyedül az agyatlan Tanyát tudja megbolondítani kivéve ha mi bolondítjuk meg őt előbb. Az új szövetségeseimmel. 

 
Mindig ilyen kék könyvet olvasol. Miről szól?
A dezoxiribonukleinsavról. Vagyis a te nyelveden a DNS-ről.
Az egy kozmetikai márka?
 
Hogy lehet valaki ilyen buta? 😔 Sajnálom szegénykét. Remélem tudok majd valamilyen tudás rakni abba az üres, gyönyörű fejébe.
Láttam a minap, hogy Alyson próbálja befűzni Tanyát, így úgy döntöttem én is megpróbálom ugyan ezt.


Szóval azt mondod, hogy te még sosem voltál bulizni?
Hát tudod az nem az én stílusom. Inkább megyek az erdőbe fogni pár hangyát a hangya farmomra... Ezért szoktak hangyásnak becézni. 
Azta! Ez tök.... menő?
VERSENYZŐK! GYERTEK IDE HAMAR!

Szóval eljött az amire vártatok. A csapatok feloszlanak, és most egy kieső próba következik. 
Na végre! Már kezdet unalmas lenni a csapatosdi.
Nem tudom minek örülsz. Most többen vagyunk, hogy ellenek szavazzunk.
Téged a HALÁLBA szavaználak! Öld már meg magad és lépjünk tovább.
Ezzel én nem vicceltem volna.
Kit érdekel? Én fogom nyerni a próbákat, így sosem tudtok majd kiszavazni innen...
Azt majd meglátjuk.

A próba egy ló kifaragása lesz. A munka elvégezte után meglesem mit alkottatok a kiállításon. A legpocsékabb műnek a tulajdonosát hazaküldöm. Szóval sok szerencsét.

 
Most hogy egyben vannak a csapatok talán engem szavaznak ki bár észre sem vesznek. 
Ryder nagyon jól játssza a játékot. Nem szól sokat, és nem is mutatja magát sokat. Néha én is elfelejtem, hogy amúgy ő is játékban van. Még a végén megnyeri... azt persze nem engedhetem.
Én nem féltem ettől a kihívástól. Egyik hobbim a faragás... már mint nem fát hanem különböző elektronikai eszközök faragása. Nálam otthon a WC tud beszélni. Saját magam alkottam... aztán az ötletet lenyúlta egy WC gyártó cég valami EA... na mindegy.
Lovacsssskaaaa....


 Szóval mindenki készen van, így lássuk is az eredményeket... hüm... egész szép... igen elég jó... MI A??? KI CSINÁLTA EZT A FÖRTELMET? *pár darab faforgás áll az asztalon*

Én voltam. Mindegy is. Igazából haza akarok menni elegem van ebből a viccből. Majd hívj ha nem kell kedvesnek lenni, hogy pénzt nyerj.
Hát ez esetben
OTT AZ UTCA TE LÚZER!
Héj! Ne lopd el a szövegemet... Irány az utca..


Vajon ki esik ki legközelebb? Tarts velünk itt a TOTÁL DRÁMA SIMSBEN!
Látogass el honlapunkra:

KATT A KÖVETKEZŐ RÉSZHEZ

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Első Évad | Hatodik Epizód

Első Évad | Első Epizód